Ayat-ayat Promosi Melalui Emel

Ayat-ayat promosi ini adalah ayat-ayat promosi menggunakan email marketing yang saya gunakan sendiri. Jika anda rasakan ianya sesuai, anda boleh gunakan. Jika ada kekurangan yang anda rasa perlu di perbaiki, sila ubah mana-mana yang patut mengikut kreativiti anda.

Email 1:

Tajuk : Jemputan Jana Pendapatan RM2000 - RM5000 Sebulan

Salam sejahtera..

[Nama anda] di sini. Maafkan saya jika email ini mengganggu anda. Saya cuma ingin menjemput anda untuk sama-sama melakukan perniagaan internet yang MELETUP sekarang ini:

[masukkan link promosi di sini]
[Contoh: http://www.vemmabuilder.com/20947415 atau http://vemma4money.blogspot.com atau http://vsomebody.blogspot.com]

Jangan gadaikan masa perniagaan anda dengan teknik yang anda cipta sendiri, selagi ia belum teruji berjaya.

Bacalah panduan lengkap bagaimana ingin menjadi seorang usahawan
internet berjaya. Saya akan membimbing anda ke arah satu revolusi perniagaan internet yang cukup hebat. Berikan keizinan kepada saya untuk membimbing anda.

Satu kaedah paling mudah untuk berjaya telah di cipta... Klik pada link di bawah untuk mendaftar PERCUMA :

[masukkan link promosi di sini]

Jika ada apa-apa persoalan, boleh ajukan pertanyaan kepada saya anytime :


YM:
[YM anda]
Skype :
[Id Skype anda]
Phone:
[No telefon anda]


Sincerely yours,

[Nama anda]

Vemma Top Leader

Vemma Asia and Vemmatrition Sdn Bhd


Atau, gunakan email ini :


Email 2:

Tajuk : [Nama Prospek], Mahu duit tambahan seperti saya?


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Semoga email ini menemui
[nama prospek] dalam keadaan sihat sejahtera. Harap-harap email ini tidak mengganggu [nama prospek].

Setiap hari kita di sajikan dengan berita tentang kerisauan orang ramai tentang kerja, tentang krisis ekonomi, tentang pembuangan kerja...semua ni merisaukan bukan?

Ada seorang kawan saya, sebelum ini kerja kilang..sekarang di berhentikan kerja dan sekarang bekerja sebagai penjual jambu batu di tepi jalan.

Ada juga kawan saya yang dah habis belajar Universiti, dah cari kerja 2 bulan dan dah interview lebih 40 syarikat tapi masih tak dapat-dapat lagi. Sekarang terpaksa kerja di kedai Reject Shop di Mid Valley, KL sebagai cashier.

Itulah realiti kehidupan sekarang
[nama prospek]. Kita kena terima. Bukan sahaja terima, tetapi perlu cari penyelesaiannya.

Tapi percaya tak
[nama prospek], dalam keadaan ekonomi sekarang yang tak menentu masih ada yang masih boleh tersenyum...siapa tu? Sayalah orangnya..hehe.

Sejak saya join satu bisness hampir 4 bulan lepas, income setiap minggu tak putus-putus. Adalah walaupun sikit...paling kurang RM400 lebih dan paling tinggi sehingga hampir RM4000 seminggu. SEMINGGU
[nama prospek], bukan sebulan.. =)

[nama prospek] nak tahu bisness apa? Boleh daftar secara percuma di sini:

[masukkan link promosi di sini]

[nama prospek] daftar percuma dula ya. Esok saya email lagi langkah seterusnya. Saya akan ajarkan step by step macam mana nak berjaya seperti saya. Semoga kita boleh menjadi partner yang sama-sama akan berjaya.

Jumpa lagi,


Terima kasih..

[Nama anda]

Vemma Top Leader

Vemma Asia and Vemmatrition Sdn Bhd


Semoga berjaya,