10 SEBAB MENGAPA ANDA PERLU SERTAI VSOMEBODY?

10 SEBAB MENGAPA ANDA PERLU SERTAI VSOMEBODY?


Leader VSomebody yang Hebat dan Berpengalaman Luas.


VSomebody Group dipimpin oleh 4 orang anak muda remaja yang berkemahiran dalam bidang teknologi maklumat ICT serta pengalaman melebihi 2 tahun dalam perniagaan internet.




Kumpulan Vemma yang Paling Sempoi dan Happening


Ahli VSomebody Group semuanya dididik dengan teratur dan bimbingan yang cekap oleh leader-leader VSomebody. Banyak program yang disusun dan disertai oleh VSomebody Group. Antaranya:






PERCUMA MiniSite untuk Tujuan Promosi


Sesiapa yang menyertai VSomebody Group, kami akan memberikan satu Minisite atau website replika khas untuk perniagaan vemma. Dengan teknik ini, anda boleh tingkatkan keuntungan sehingga 70%. Contohnya:




PERCUMA E-Book Pakej Kit Lengkap Cara Eksploitasi Pendapatan di Vemma!



Video Tutorial dan Slideshow untuk Menjadi Pro Vemma Top Leader.





Diskaun Produk VSomebody Consultant sehingga 35%





Akses ke Forum VSomebody Group.


VSomebody Forum telah dibangunkan oleh saudara Din Beramboi, dan hanya ahli VSomebody sahaja yang boleh aksess ke forum berkenaan. Banyak tips dan info terkini dibincangkan.




Lihat, apa kata mereka di Forum VSomebody





ONLINE Personal / Team Coaching.


Bagi memastikan anda tidak tercicir dalam perniagaan ini, kami menyediakan platform untuk conference secara ONLINE. Ini membuktikan walaupun anda tinggal jauh, tapi kami tetap membimbing anda!



OFFLINE Personal / Team Coaching.


Kami komited untuk melahirkan lagi ramai leader dibawah naungan VSomebody, jadi kami akan membuat kelas insentif ke merata negeri dan juga business preview. Jadi, anda berpeluang untuk kenal lebih dekat dengan kami.



AKAN DATANG: Buletin VSomebody Setiap Bulan.


Kami juga akan sentiasa mengkaji dan memikirkan jalan terbaik agar perniagaan ini semakin maju dan berkembang luas. Jadi, tak lama lagi Buletin VSomebody akan kami terbitkan.