Bagaimana Bermula?

Pertama sekali, anda perlulah mendaftar sebagai Free Member dulu atau di dalam Vemma dinamakan Pre Enrolee. Tujuannya supaya anda diberikan peluang untuk test drive percuma dulu sistem Vemmabuilder yang mantap. Jika belum mendaftar, boleh daftar di sini.

Tujuan Free Member ini ialah untuk memastikan tempat anda di dalam jalur. Bermakna jika ada orang lain yang mendaftar di bawah jalur yang sama mereka akan diletakkan di bawah anda. Tetapi jika mereka upgrade terlebih dahulu daripada anda, mereka akan memintas jalur anda.

Walaupun masih FREE MEMBER anda sudah boleh promote bisnes ini dengan promote site anda iaitu http://www.vemmabuilder.com/Login ID
Gantikan Login ID dengan nombor login ID yang anda terima dari emel.

Jika sebelum ini anda ada dengar orang cakap, sistem vemmabuilder membolehkan kita mendapat limpahan downline..betul ke? Ok, pada masa ini anda boleh test. Selepas 2 atau 3 jam mendaftar sila login kembali sistem Vemmabuilder:

1. Login www.vemmabuilder.com/login/index.jsp

2. Masukkan ID dan password

3. Klik “Backoffice”

4. Klik “Geneology”

Saya percaya anda akan lihat begitu ramai orang di bawah anda. Itu semua adalah downline anda yang diberikan kepada anda kerana limpahan dari Upline. Best tak tanpa perlu buat apa-apa lagi dah dapat downline? :D

Ada juga orang kata:

“Alahh.. Orang bawah tu gimik jer. Kalau Upgred bukan dapat duit pun.”

Anda silap sebenarnya jika berfikiran begitu. Mereka-mereka yang di bawah anda sebenarnya akan menyumbangkan bonus kepada anda. Apabila mereka Upgred, anda akan menerima bonus dalam bentuk point CV dan ianya boleh di redeem nanti sebagai Cycle Bonus (salah satu bonus di Vemma).

Setelah anda test drive sistem secara PERCUMA dan melihat/merasa sendiri kehebatan sistem Vemmabuilder lalu berminat untuk menjana pendapatan bersama Vemma, anda bolehlah Upgrade kepada Member.

Klik untuk Cara-cara upgrade
Klik untuk lihat Bayaran Untuk Upgrade